[@ preheader @]
[& link_do_copy &]
Customer Service Magazine
Customer Service Magazine
Możesz przeczytać bezpłatnie kilka artykułów z nowego czasopisma!

  • Jak podnieść wskaźnik First Contact Resolution?

  • Wdrożenie botów głosowych w call center – case study Alior Bank.

  • Onboarding w dziale obsługi klienta – jak szybko wdrożyć nowego pracownika i przygotować go do samodzielnej pracy?
Customer Service Magazine
W każdym wydaniu magazynu znajdziesz:
  • dostęp do case study – pokazujemy najciekawsze rozwiązania CS wdrożone w firmach z różnych branż i podpowiadamy, które rozwiązania warto wprowadzić w swojej organizacji
  • unikatowe argumenty, jak rozmawiać z menedżerami o projektach CS – przedstawiamy konkretne liczby, które jednoznacznie pokazują, jakie korzyści przyniesie organizacji inwestycja w rozwój obsługi klienta
  • analizy najnowszych trendów i technologii w CS – porównujemy najnowsze rozwiązania technologiczne usprawniające CS, takie jak chat boty, AI, media społecznościowe, przedstawiamy koszty ich wdrożenia i spodziewany zwrot z inwestycji
[& stopka &]
[& output &]
[@ link_fb @] [& piksel &]